Реакция пользователей соцсетей — от «Как перестать орать», до «Как рекламное агентство втюхало такое японцам».
В Штатах Toyota крайне нетривиально подошла к продвижению своих пикапов. Дело явно не обошлось без влияния армянских или ростовских копирайтеров, потому что слоган можно весьма точно перевести как «Дороги — шмороги». Просто посмотрите на это:
Такой бред если честно, причем тут кавказский акцент?
Shm-reduplication is a form of reduplication in which the original word or its first syllable (the base) is repeated with the copy (the reduplicant) beginning with shm- (sometimes schm-), pronounced /ʃm/. The construction is generally used to indicate irony, sarcasm, derision, skepticism, or lack of interest with respect to comments about the discussed object
Shm-reduplication is a form of reduplication in which the original word or its first syllable (the base) is repeated with the copy (the reduplicant) beginning with shm- (sometimes schm-), pronounced /ʃm/. The construction is generally used to indicate irony, sarcasm, derision, skepticism, or lack of interest with respect to comments about the discussed object